Kontakt: Call Us Icon 662 145 990 Contact Us Icon Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

MidenTapety

×
 x 

Twój koszyk jest pusty
Karta zakupów
Twój koszyk jest pusty
×

Uwaga

Please create a menu item for the Custom Filters results page

Ekran monitora nie oddaje wiernie kolorów i faktury tapet. Proponujemy wypożyczenie, sprzedaż lub nawet otrzymanie za darmo katalogów z kolekcjami tapet, które mamy w ofercie.

Na Państwa prośbę wyślemy wybrany katalog , cena jednego to ok. 150 pln netto + koszt wysyłki. ( ok. 20 pln. ). Katalogi można odesłać z powrotem ( zwracamy kwotę wpłaconą za katalog ) lub zostawić .

Przy zakupie za kwotę min. 500 pln/katalog staje się Państwa własnością i jego cena zostanie odliczona od wartości zamówienia. Oferta  " KATALOG " jest realizowana w miarę ich dostępności. Z chęcią wystawiamy dla architektów i projektantów faktury prowizyjne !

Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą prosimy o kontakt:

tel. 662 145 990

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY !

Poniższy regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego MIDEN, a także prawa i obowiązki stron biorących udział w zawieraniu umowy sprzedaży.

 

Złożenie przez klienta zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

 

Sklep internetowy MIDEN działający pod adresem www.miden.com.pl, prowadzony jest przez firmę MIDEN-ART Janusz Hałabuda z siedzibą w Gdańsku, ul Grunwaldzka 355, NIP: 957-00-99-282

Numer konta bankowego:

Miden-Art Janusz Hałabuda
ul. Grunwaldzka 355, 80-309 Gdańsk
Alior Bank
38 2490 0005 0000 4500 4576 6525

 

Regulamin:

1. Sklep internetowy MIDEN prowadzi sprzedaż tapet ściennych za pośrednictwem domeny www.miden.com.pl

2. Wszystkie tapety dostępne w sklepie MIDEN są fabrycznie nowe i pozbawione wad fizycznych oraz prawnych.

3. Wszystkie ceny podane zostały w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta.

 

Zamówienia, płatności, wysyłki

4. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje drogą mailową wiadomość, potwierdzającą złożenie zamówienia i przyjęcie go do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji następuje max. w przeciągu 2 dni roboczych.Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji powoduje czasową rezerwację towaru dla Klienta.

5. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:

- w przypadku produktów z terminem dostawy do 7 dni - 7 dni roboczych od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.

- w przypadku produktów z terminem dostawy do 10 - 14 dni - 10 do 14 dni od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.

Zamówienia wpływające do sklepu, realizowane są w kolejności ich złożenia.

6. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy - 2 dni robocze.

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Kupujący jest o tym fakcie niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości lub anulowane.

8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

9. Za zamówione towary Kupujący płaci przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub za pośrednictwem systemu płatniczego Transferuj.pl na konto sklepu.

Numer konta sklepu:

Miden-Art Janusz Hałabuda
ul. Grunwaldzka 355, 80-309 Gdańsk
Alior Bank
38 2490 0005 0000 4500 4576 6525

Kupujący otrzymuje numer konta wraz z mailem potwierdzającym zamówienie. Zamówienia nieopłacone w przeciągu 10 dni roboczych od otrzymania wiadomości potwierdzającej zamówienie, zostają automatycznie anulowane.

10. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST.
Koszt dostawy wynosi:

Przy zamówieniach opłaconych z góry: 15.90 zł brutto za każde opakowanie zbiorcze towaru (karton tapet).

Przy zamówieniach opłacanych przy odbiorze (u kuriera): 19,90 zł brutto za każde opakowanie zbiorcze (karton tapet).

11. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy dokładnie sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu. Jeżeli opakowanie nosi ślady uszkodzenia, nie należy takiej przesyłki przyjmować, tylko w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

12. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w chwili pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta na liście przewozowym przesyłki.

 

Zwrot towaru.

13. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, kupujący będący konsumentem (osobą fizyczną, a nie przedsiębiorcą) może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie MIDEN bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą/paragonem na adres:

MIDEN-ART Janusz Hałabuda

Magazyn Główny

ul. Trakt Św. Wojciecha 29, kl. B, IV piętro,
80-044 Gdańsk

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z kosztem wysyłki.

Klient paczkę ze zwracanym towarem zobowiązany jest wysłać na koszt własny.

Zwrot uiszczonej przez Klienta ceny towaru następuje w ciągu 7 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.

 

Reklamacje.

14. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres:

MIDEN-ART Janusz Hałabuda
ul. Grunwaldzka 355
80-314 Gdańsk

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Zwrot kosztów wysyłki reklamowanego towaru, poniesiony przez Klienta, następuje tylko w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Firma Miden pokrywa koszt wysyłki wyłącznie paczki zwykłej (koszt dopłaty do wysyłki ekspresowej nie będzie zwracany).
Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. O rezultacie złożonej reklamacji Klient zostaje powiadomiony w formie pisemnej.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep MIDEN zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

 

Dane osobowe

15.Administratorem Danych Osobowych KLIENTA przetwarzanych w związku z korzystaniem ze SKLEPU INTERNETOWEGO jest SPRZEDAWCA.

16. Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie są całkowicie dobrowolne. Wszelkie przekazane nam dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, na jaki KLIENT wyraził    zgodę. W przypadku, gdy KLIENT nie poda niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazi zgody na ich przetwarzanie, zrealizowanie zamówienia może być niemożliwe.

17. Administrator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień KLIENTÓW, wynikających z rozporządzenia RODO. KLIENT ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania lub żądania ich całkowitego usunięcia (o ile nie jest to sprzeczne z przepisami prawa) lub ograniczenia prawa przetwarzania swoich danych osobowych w każdym czasie - w tym celu można skorzystać z funkcji w programie sklepu aktualizacji danych konta użytkownika lub proszę wysłać zgłoszenie (np. na podany adres e-mail) z określeniem żądania wprowadzenia zmian lub usunięcia danych z ewidencji.

18. KLIENT ma prawo otrzymać dane go dotyczące w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Ma również prawo przesłać te dane innemu administratorowi, bez przeszkód ze strony ADMINISTRATORA, od którego dane będą wydobywane (art. 20 ust. 1). W przypadkach gdy jest to technicznie możliwe KLIENT może żądać od ADMINISTRATORA przesłania jego danych bezpośrednio innemu administratorowi (art. 20 ust. 2).

19. ADMINISTRATOR może odmówić usunięcia danych KLIENTA wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli KLIENT nie uregulował wszystkich należności wobec ADMINISTRATORA.

20. Dla zrealizowania obsługi umowy konieczne jest podanie następujących danych KONSUMENTA:
nazwisko i imię,
adres do wysyłki towarów,
adres e-mail,
numer telefonu kontaktowego,
w przypadku firmy dodatkowo Nazwa firmy oraz NIP.

21. Wszelkie dane osobowe podawane podczas procesu zamawiania służą wyłącznie do ukształtowania, zawarcia, zmiany lub rozwiązania Umowy pomiędzy USŁUGODAWCĄ i KLIENTEM i zrealizowania Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej lub realizacji zamówienia i nie są udostępniane innym instytucjom ani osobom trzecim - z wyjątkiem opisanych w pkt.6.

22. W przypadku sprzedaży towarów poprzez SKLEP INTERNETOWY w celu dostarczenia ich do KLIENTA dane osobowe konieczne do zaadresowania i dostarczenia przesyłki są przekazywane firmom zawodowo trudniącym się dostarczaniem przesyłek - w szczególności Poczcie Polskiej, oraz firmom kurierskim - wraz z powierzeniem przesyłki do dostarczenia.

23. Jeżeli KLIENT wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych w celu marketingowym oraz przesyłania informacji handlowych oraz wpisze się na listę subskrybentów będzie otrzymywał "newsletter" na podany przez siebie adres e-mailowy. W każdej chwili jest KLIENT może zrezygnować z usługi newslettera.

 

Obowiązujące prawo

24. W sprawach nie uregulowanych powyższym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym przepisu Kodeksu Cywilnego.

25. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

26. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

 

 

 

POLITYKA Prywatności.
Przetwarzanie i Ochrona Danych Osobowych

Administratorem danych osobowych (w rozumieniu ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO ) w odniesieniu do danych osobowych Użytkowników jest

Miden-Art Janusz Hałabuda

Adres: ul. Grunwaldzka 355, 80-309 Gdańsk

Adres do KORESPONDENCJI i PRZESYŁEK: jak wyżej

tel. +48 58 341 84 50

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Firma wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) pod numerem NIP 9570099282, REGON  365432722

1. Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie są całkowicie dobrowolne. Wszelkie przekazane nam dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, na jaki KLIENT wyraził zgodę. W przypadku, gdy KLIENT nie poda niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazi zgody na ich przetwarzanie, zrealizowanie zamówienia może być niemożliwe.

2. Administrator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień Użytkowników, wynikających z rozporządzenia RODO. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania lub żądania ich całkowitego usunięcia (o ile nie jest to sprzeczne z przepisami prawa) lub ograniczenia prawa przetwarzania swoich danych osobowych - w tym celu można skorzystać z funkcji w programie sklepu aktualizacji danych konta użytkownika lub proszę wysłać zgłoszenie (np. na podany adres e-mail) z określeniem żądania wprowadzenia zmian lub usunięcia danych z ewidencji. ADMINISTRATOR może odmówić usunięcia danych Użytkownika wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli Użytkownik nie uregulował wszystkich należności wobec ADMINISTRATORA.

3. Dane osobowe Użytkowników, przetwarzane są w celu nawiązania, ukształtowania, zawarcia, zmiany lub rozwiązania Umowy pomiędzy Usługodawcą i Klientem oraz zrealizowania Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej opisanej w REGULAMINIE .

4. Użytkownik może otrzymywać informacje marketingowe i handlowe (w formie "newsletter"), jeśli wyrazi na to zgodę. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych.

5. Zapewniamy, że nasza firma przestrzega polityki bezpieczeństwa danych osobowych. Dane osobowe są u nas bezpieczne i dokładamy wszelkich starań, aby poziom ten systematycznie był coraz wyższy.

6. Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane podmiotom trzecim tylko za zgodą Użytkownika w przypadkach opisanych w REGULAMINIE.

7. W celu realizacji umowy i dostarczenia zamówionych produktów oraz przesłania korespondencji do klienta dane mogą być przekazane wybranej przez klienta firmie kurierskiej.

8. Dla zrealizowania umowy i dostarczenia produktów konieczne jest podanie następujących danych osobowych KLIENTA: nazwisko i imię; adres do wysyłki produktów; adres e-mail; numer telefonu kontaktowego; w przypadku firmy dodatkowo NIP.

9. W wypadku, gdy Użytkownik podejmuje decyzję o dokonaniu płatności Tpay (transferuj.pl) jest przekierowany na stronę podmiotu autoryzującego transakcję, firmę Tpay działającą pod adresem www.tpay.com. Sklep nie ma dostępu do danych kart kredytowych ani nie przechowuje danych z tychże kart kredytowych. W przypadku wybrania metody płatności Tpay dane niezbędne do dokonania płatności są przekazywane do Centrum Autoryzacji płatności. Sklep nie ma dostępu, ani nie przechowuje danych niezbędnych do logowania w wybranym przy płatności banku.

10. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji umowy:

- dokumenty sprzedaży - przez okres wymagany przepisami o księgowości,

- dane adresowe - do czasu wygaśnięcia okresu rękojmi lub gwarancji - zależnie od tego, który jest dłuższy

- adres e-mail wykorzystywany do rozsyłania biuletynu informacyjnego - przez okres ważności zgody użytkownika; zgoda może być cofnięta w każdej chwili.

- po tym okresie są usuwane

11. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) jeżeli ma zastrzeżenia do przetwarzania jego danych osobowych przez ADMINISTRATORA.

 

Polityka dotycząca wykorzystania cookies

Niniejsza Polityka określa zasady tworzenia, przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies w celu zrealizowania drogą elektroniczną usług żądanych przez Użytkownika.

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Administrator w celu świadczenia usług drogą elektroniczną tworzy i przechowuje tymczasowe pliki i uzyskuje dostęp do wybranych informacji w urządzeniach Użytkownika.

2. Cookies - oznacza dane binarne, najczęściej niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach Użytkownika, które są wykorzystywane w językach programowania do sprawniejszej komunikacji serwisu internetowego i użytkownika.

3. Pliki Cookies tworzone na urządzeniach użytkownika mogą pochodzić zarówno z systemu Administratora (t.zw. Cookies własne) jak i też z zewnętrznych programów nadzorujących komunikację w internecie (t.zw. Cookies zewnętrzne np. pochodzące z serwisów Google i innych).

4.Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie z Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.

II. Cele stosowania cookies

1. Ciasteczka i podobne technologie używane są w witrynach internetowych w celu zapewnienia poprawnej transmisji danych pomiędzy połączonymi komputerami. Mają one bardzo szerokie zastosowanie , pomagają dostosować zawartość strony ustawień w komputerze odbiorcy, zapamiętują preferowany wygląd strony, np. ustawiony rozmiar czcionki, zapewniają wykonanie przez użytkownika kilku etapowych czynności (np. dodania artykułu, dokonania zakupu w sklepie internetowym). Ciasteczka mogą też być wykorzystywane do dopasowania wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny. Można powiedzieć, że technologia „ciasteczek” jest niezbędna do prawidłowego wyświetlania stron interaktywnych.

2. Oprócz ciasteczek wysyłanych ze strony z która się łączymy, pliki cookies mogą być wysyłane także z serwerów stron, do których się odwołują, np. Google, YouTube czy serwisy społecznościowe jak Facebook, Twitter i inne

3. Najogólniej możemy podzielić Cookies na dwa typy plików:

- cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika;

- cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.

4. W normalnej sytuacji stosowane Cookies są bezpieczne dla użytkownika. Przy prawidłowym ich stosowaniu nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu (jest ograniczony) oraz przypisaną wartość (klucz).

5.Pliki cookies nie gromadzą żadnych danych osobowych, w tym nazwisk i adresów e-mail.

6. Każdy użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w używanej przez siebie przeglądarce, w tym zupełnie wyłączyć możliwość ich zapisywania. Jeśli użytkownik nie wyłącza możliwości zapisywania ciasteczek pochodzących z różnych witryn, oznacza to w praktyce, ze wyraża zgodę na ich zapisywanie i przechowywanie w komputerze.

7. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

8. Sposoby opisujące wyłączenie lub zmianę ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek internetowych:

    1. Google Chrome - domyślne ustawienia przeglądarki Google Chrome zezwalają na przechowywanie cookies. Aby zmienić ustawienia należy:

      • kliknąć w menu "Ustawienia Google Chrome" i wybrać opcję "Ustawienia";

      • kliknąć w "Pokaż ustawienia zaawansowane" na dole strony;

      • wybrać opcję "Ustawienia treści" w opcjach "Prywatność";

      • wybrać żądane ustawienia;

      • aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Zarządzaj wyjątkami" i wybrać własne ustawienia dla witryn;

      • aby zatwierdzić zmiany należy kliknąć w przycisk "Gotowe".

    2. Microsoft Internet Explorer - Domyślne ustawienia przeglądarki Microsoft Internet Explorer zezwalają na przechowywanie plików cookies, ale blokują pliki, które mogą pochodzić z serwisów niestosujących polityki prywatności. Aby zmienić ustawienia należy:

      • kliknąć w menu "Narzędzia" i wybrać "Opcje Internetowe";

      • wybrać zakładkę "Prywatność";

      • za pomocą suwaka określić żądany poziom ustawień (najwyższy blokuje cookies całkowicie, najniższy zezwala na przechowywanie wszystkich cookies).

    3. Mozilla Firefox - domyślne ustawienia przeglądarki Mozilla Firefox zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:

      • kliknąć w menu "Narzędzia" (w innych wersjach: kliknąć przycisk "Firefox") i wybrać "Opcje";

      • następnie wybrać zakładkę "Prywatność" i zaznaczyć żądane ustawienia;

      • aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Wyjątki" i wybrać własne ustawienia dla witryn;

      • zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku "OK".

    4. Opera - domyślne ustawienia przeglądarki Opera zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:

      • kliknąć w "Preferencje", wybrać opcję "Zaawansowane", a następnie "Ciasteczka";

      • zaznaczyć żądane ustawienia;

      • aby wprowadzić specjalne utawienia dla danego serwisu należy wejść na wybraną stronę internetową, kliknąć na niej prawym przyciskiem myszy, wybrać polecenie "Preferencje dla witryn" i przejść do karty "Ciasteczka" a następnie wprowadzić pożądane ustawienia;

      • zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku "OK".

    5. Safari - domyślne ustawienia przeglądarki Safari zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:

      • w menu "Safari" wybrać opcję "Preferencje";

      • kliknąć ikonę "Prywatność";

      • zaznaczyć żądane ustawienia;

      • aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Szczegóły" i wybrać własne ustawienia dla witryn.

9. Jeżeli zdecydujesz się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, nie będzie możliwe korzystanie z niektórych treści treści i usług udostępnianych w naszych witrynach, w szczególności wymagających logowania i później zrealizowania na przykład transakcji zakupu w sklepie internetowym. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje natomiast braku możliwości przeglądania stron w większości witryn.

10. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

11. Należy zaznaczyć, że technologia Cookies jest wykorzystywana przez hakerów do infekowania komputerów i wprowadzania złośliwego oprogramowania. Technologia Cookies, która ma zapewnić prawidłową komunikację z serwerem strony jest w tym przypadku wykorzystywana niezgodnie ze swoim przeznaczeniem. Ochronę przed takim atakiem jak i też innymi formami prób hakerskich powinien zawsze stanowić przede wszystkim dobry program ochrony antywirusowej.

12.Technologia Cookies jest dzisiaj „solą” internetu – w dobrym znaczeniu. Bez Cookies wiele stron staje się znacznie uboższe.

 

Jak wyłączyć ciasteczka?

Każdy użytkownik Internetu może dostosować poziom ochrony przed ciasteczkami do swoich preferencji, w tym całkowicie zablokować możliwość pozostawiania plików cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać niektóre funkcje, np. zalogowanie się do witryny.

Informacje na temat ustawień dotyczących ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach:

Powrót na stronę główną
 

Witamy w dziale pomocy! Zapraszamy do zapoznania się z krótkim przewodnikiem po zakupach w naszym sklepie. W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt, odpowiemy na wszystkie zadane przez Państwa pytania.

 

Jak Kupować? - Przewodnik po zakupach w internetowym sklepie MIDEN.

 

  1. Katalog kolekcji
  2. Karta produktu
  3. Koszyk
  4. Jak przebiega realizacja zamówienia ?
  5. Jak zmienia się status zamówienia?
  6. Kiedy i jak mogę zwrócić zakupiony towar ?
  7. Jak wygląda procedura reklamacyjna ?
  8. Przetwarzanie danych osobowych.
  9. Numer konta do przelewu.

 

 

 

W dziale KOLEKCJE znajdują się wzory tapet będące w bieżącej sprzedaży, w dziale PROMOCJE znajdą Państwo końcówki serii oraz wzory w obniżonych cenach.Widok strony kolekcjiWidok strony wyprzedaży

 

Katalog kolekcji.

 

Na karcie katalogowej znajdują się wszystkie wzory z danej kolekcji posortowane wg. numerów .

 

  1. Jeżeli są Państwo zdecydowani na zakup konkretnego wzoru, mogą Państwo dodać go do koszyka już tutaj, bez wchodzenia na kartę produktu.
  2. Jeżeli chcą Państwo poznać bliższe informacje na temat danej tapety, wystarczy kliknąć na jej zdjęcie lub numer.

 

Widok strony katalogu kolekcji

 

Do góry

 

Karta produktu

 

Karta produktu zawiera:

 

  1. Zdjęcie wzoru ( po najechaniu myszką na miniaturę, pojawia się okno ZOOM),
  2. Opis produktu wraz z symbolami tapet (po najechaniu myszką na symbol, pojawia się jego objaśnienie),
  3. Recenzje,
  4. Kleje i narzędzia dobrane do danej tapety,
  5. Ramkę DODAJ DO KOSZYKA.
  6. Przycisk ZAPYTAJ O PRODUKT, z którego można skorzystać, jeżeli chcą Państwo zadać dodatkowe pytanie na temat oglądanego wzoru .

 

 

 

Widok karty produktu

 

Do góry

 

Koszyk.

 

Po dodaniu towaru do koszyka, pojawi się okienko potwierdzające dodanie towaru.

 

  1. Jeżeli będą Państwo chcieli kontynuować zakupy, proszę kliknąć przycisk "KONTYNUUJ ZAKUPY",
  2. Jeżeli zechcą Państwo zakończyć zakupy, proszę kliknąć przycisk "REALIZUJ ZAMÓWIENIE".
  3. Zawartość koszyka jest zawsze widoczna po lewej stronie ekranu. W każdej chwili można wejść w jego zawartość, usunąć lub zmienić ilość zamawianych towarów oraz przejść do realizacji zamówienia.

 

Komunikat o dodanym produkcie.

 

Do góry

 

Realizacja zamówienia.

 

Wcześniej zalogowani klienci, po wciśnięciu przycisku "REALIZUJ ZAMÓWIENIE", zostaną przeniesieni bezpośrednio na stronę finalizacji transakcji.

 

  1. Jeżeli nie byli Państwo wcześniej zalogowani, zostaną Państwo o to poproszeni w tym momencie.
  2. Nowi klienci muszą wybrać opcję "NOWY KLIENT? PROSIMY WPROWADZIĆ DANE DO SWOJEGO RACHUNKU". Po zakończeniu rejestracji zostaną Państwo automatycznie przeniesieni na stronę finalizacji transakcji.

 

Widok strony logowania

 

Finalizacja zamówienia odbywa się w czterech krokach:

 

Krok 1  Adres wysyłki

 

W tym miejscu proszę dokładnie sprawdzić i ewentualnie poprawić wprowadzone dane adresowe (odnośnik "AKTUALIZUJ ADRES") .

 

  1. Jeżeli towar ma być wysłany na ten adres, prosimy kliknąć przycisk NASTĘPNY.
  2. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż ten podany do faktury, proszę kliknąć odnośnik DODAJ ADRES WYSYŁKI, wprowadzić nowy adres i zatwierdzić, a następnie wybrać odpowiedni adres wysyłki i kliknąć przycisk NASTĘPNY.

 

Widok strony wyboru adresu wysyłki

 

Krok 2 - Wybór przewoźnika.

 

Tutaj wybierają Państwo rodzaj dostawy towaru do Państwa. W tej chwili jedynym sposobem dostarczenia Państwu towaru jest przesyłka kurierska (firma GLS). W przyszłości planujemy dodanie innych form dostawy.

 

Widok strony wyboru przewoźnika

 

Krok 3 - Sposób płatności.

 

Na tym etapie wybierają Państwo sposób płatności za towar. Na dzień dzisiejszy w naszym sklepie internetowym można płacić:

 

  • Przelewem bankowym na nasze konto.
  • Za pośrednictwem systemu płatniczego Transferuj.pl. Po wybraniu metody płatności prosimy kliknąć przycisk "NASTĘPNY".

 

Widok strony wyboru sposobu płatności.

 

Krok 4 - Sprawdzenie i potwierdzenie zamówienia.

 

  1. Tutaj po raz ostatni sprawdzają i zatwierdzają Państwo swoje zamówienie. Jeżeli w ostatniej chwili zechcą Państwo zmienić coś w swoim zamówieniu , proszę wrócić do odpowiedniego kroku wstecz (odnośniki : METODA PŁATNOŚCI, METODY WYSYŁKI, ADRES WYSYŁKI, znajdujące się nad tabelką ZAMÓWIENIE).
  2. Jeżeli wszystko się zgadza, proszę zapoznać się i zaakceptować regulamin sklepu, ewentualnie wpisać dodatkowe informacje lub pytania w okienko wiadomości, a na koniec kliknąć przycisk "POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE".

 

Widok strony potwierdzenia zamówienia

 

 

 

Po potwierdzeniu zamówienia pojawi się komunikat o jego przyjęciu. Jednocześnie system wysyła do Państwa mail z potwierdzeniem zamówienia.

 

Komunikat o przyjęciu zamówienia

 

Do góry

 

Statusy zamówienia.

 

  1. Po wysłaniu Państwa zamówienie otrzymuje status: "Oczekujące".
  2. Po potwierdzeniu dostępności zamówionych produktów, zamówienie zmienia status na "Potwierdzone"
  3. W chwili zaksięgowania Państwa wpłaty na naszym koncie, zamówienie zmienia status na "Zapłacone".
  4. Kiedy towar zostanie wysłany do Państwa, status zamówienia zmieni się na "Wysłane".
  5. W przypadku braku zapłaty w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie zmienia status na "ANULOWANE"
  6. W przypadku zwrotu towaru lub reklamacji, zamówienie zmienia status na "ZWROT"

 

 

 

O każdej zmianie statusu zamówienia, zostaną Państwo powiadomieni osobną wiadomością.

 

Oczywiście w każdej chwili mogą Państwo wysłać do nas zapytanie dotyczące Państwa zamówienia lub skontaktować się telefonicznie z handlowcem pod nr telefonu 58 341 84 50 lub 662 145 990 od poniedziałku do piątku w godzinach 10.oo - 18.oo. Na każde Państwa pytanie odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego.

 

Do góry

 

Zwrot zakupionego towaru.

 

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie MIDEN bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony.
  2. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą na adres: MH-MATTON Mateusz Hałabuda ul. Grunwaldzka 355, 80-309 Gdańsk.
  3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.
  4. Zwrot uiszczonej przez Klienta ceny towaru następuje w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
  5. Koszt nadania paczki do Klienta, poniesiony przez firmę Miden, nie podlega zwrotowi. Klient paczkę ze zwracanym towarem zobowiązany jest wysłać na koszt własny.
  6. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 58 341 84 50 lub 662 145 990, od poniedziałku do piątku w godzinach 11.oo - 19.oo

 

Do góry

 

Procedura reklamacyjna.

 

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres:MH-MATTON Mateusz Hałabuda ul. Grunwaldzka 355, 80-309 Gdańsk
  2. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  3. Zwrot kosztów wysyłki reklamowanego towaru, poniesiony przez Klienta, następuje tylko w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  4. Firma Miden pokrywa koszt wysyłki wyłącznie paczki zwykłej (koszt dopłaty do wysyłki ekspresowej nie będzie zwracany).
  5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji.
  6. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. O rezultacie złożonej reklamacji Klient zostaje powiadomiony w formie pisemnej.
  7. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep MIDEN zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
  8. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 58 341 84 50 lub 662 145 990, od poniedziałku do piątku w godzinach 11.oo - 19.oo

 

Do góry

 

Przetwarzanie danych osobowych.

 

  1. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne. Dokonując zakupu lub rejestracji sklepie MIDEN, Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez sklep MIDEN danych osobowych Klienta w celu realizacji złożonego zamówienia.
  2. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym MIDEN, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz z wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi.
  3. Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane żadnym podmiotom ani osobom trzecim.
  4. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

 

Numer konta do przelewu:

 

MH-MATTON Mateusz Hałabuda
ul. Trzy Dęby 46
83-050 Kolbudy

mBank
14 1140 2004 0000 3002 7429 8069

 

O NAS

Działamy na rynku tapet od 1991 roku. Dziś jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą rodzinną, która z uwagą wsłuchuje się w potrzeby naszych klientów oraz śledzi zmieniające się trendy na rynku.

W przypadku pytań odnośnie współpracy zapraszamy do kontaktu z nami: geroo@op.pl.

KONTAKT

(+48) 662 145 990 - Obsługa klienta
e-mail: e-sklep@miden.com.pl

Adres do zwrotów:
 
MIDEN-ART Magazyn Główny
Trakt Świętego Wojciecha 29 KL. B
80-044 GDAŃSK
tel. 600064607

Numer konta:

Miden-Art Janusz Hałabuda
ul. Grunwaldzka 355,
80-309 Gdańsk
Alior Bank
38 2490 0005 0000 4500 4576 6525

CZAS DOSTAWY

Tapety znajdujące się na naszym stanie magazynowym wysyłamy w dni robocze, w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania wpłaty. Jeżeli w momencie zakupu, któregoś ze wzorów tymczasowo zabraknie zostaną Państwo o tym niezwłocznie poinformowani. Czas oczekiwania na pozostałe wzory wynosi 5-10 dni roboczych.

SKLEPY STACJONARNE

80-309 Gdańsk
ul. Grunwaldzka 355
tel. (58) 341 84 50
media2@miden.com.pl