Kontakt: Call Us Icon 662 145 990 Contact Us Icon Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

MidenTapety

×
 x 

Twój koszyk jest pusty
Karta zakupów
Twój koszyk jest pusty

Witamy w dziale pomocy! Zapraszamy do zapoznania się z krótkim przewodnikiem po zakupach w naszym sklepie. W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt, odpowiemy na wszystkie zadane przez Państwa pytania.

 

Jak Kupować? - Przewodnik po zakupach w internetowym sklepie MIDEN.

 

  1. Katalog kolekcji
  2. Karta produktu
  3. Koszyk
  4. Jak przebiega realizacja zamówienia ?
  5. Jak zmienia się status zamówienia?
  6. Kiedy i jak mogę zwrócić zakupiony towar ?
  7. Jak wygląda procedura reklamacyjna ?
  8. Przetwarzanie danych osobowych.
  9. Numer konta do przelewu.

 

 

 

W dziale KOLEKCJE znajdują się wzory tapet będące w bieżącej sprzedaży, w dziale PROMOCJE znajdą Państwo końcówki serii oraz wzory w obniżonych cenach.Widok strony kolekcjiWidok strony wyprzedaży

 

Katalog kolekcji.

 

Na karcie katalogowej znajdują się wszystkie wzory z danej kolekcji posortowane wg. numerów .

 

  1. Jeżeli są Państwo zdecydowani na zakup konkretnego wzoru, mogą Państwo dodać go do koszyka już tutaj, bez wchodzenia na kartę produktu.
  2. Jeżeli chcą Państwo poznać bliższe informacje na temat danej tapety, wystarczy kliknąć na jej zdjęcie lub numer.

 

Widok strony katalogu kolekcji

 

Do góry

 

Karta produktu

 

Karta produktu zawiera:

 

  1. Zdjęcie wzoru ( po najechaniu myszką na miniaturę, pojawia się okno ZOOM),
  2. Opis produktu wraz z symbolami tapet (po najechaniu myszką na symbol, pojawia się jego objaśnienie),
  3. Recenzje,
  4. Kleje i narzędzia dobrane do danej tapety,
  5. Ramkę DODAJ DO KOSZYKA.
  6. Przycisk ZAPYTAJ O PRODUKT, z którego można skorzystać, jeżeli chcą Państwo zadać dodatkowe pytanie na temat oglądanego wzoru .

 

 

 

Widok karty produktu

 

Do góry

 

Koszyk.

 

Po dodaniu towaru do koszyka, pojawi się okienko potwierdzające dodanie towaru.

 

  1. Jeżeli będą Państwo chcieli kontynuować zakupy, proszę kliknąć przycisk "KONTYNUUJ ZAKUPY",
  2. Jeżeli zechcą Państwo zakończyć zakupy, proszę kliknąć przycisk "REALIZUJ ZAMÓWIENIE".
  3. Zawartość koszyka jest zawsze widoczna po lewej stronie ekranu. W każdej chwili można wejść w jego zawartość, usunąć lub zmienić ilość zamawianych towarów oraz przejść do realizacji zamówienia.

 

Komunikat o dodanym produkcie.

 

Do góry

 

Realizacja zamówienia.

 

Wcześniej zalogowani klienci, po wciśnięciu przycisku "REALIZUJ ZAMÓWIENIE", zostaną przeniesieni bezpośrednio na stronę finalizacji transakcji.

 

  1. Jeżeli nie byli Państwo wcześniej zalogowani, zostaną Państwo o to poproszeni w tym momencie.
  2. Nowi klienci muszą wybrać opcję "NOWY KLIENT? PROSIMY WPROWADZIĆ DANE DO SWOJEGO RACHUNKU". Po zakończeniu rejestracji zostaną Państwo automatycznie przeniesieni na stronę finalizacji transakcji.

 

Widok strony logowania

 

Finalizacja zamówienia odbywa się w czterech krokach:

 

Krok 1  Adres wysyłki

 

W tym miejscu proszę dokładnie sprawdzić i ewentualnie poprawić wprowadzone dane adresowe (odnośnik "AKTUALIZUJ ADRES") .

 

  1. Jeżeli towar ma być wysłany na ten adres, prosimy kliknąć przycisk NASTĘPNY.
  2. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż ten podany do faktury, proszę kliknąć odnośnik DODAJ ADRES WYSYŁKI, wprowadzić nowy adres i zatwierdzić, a następnie wybrać odpowiedni adres wysyłki i kliknąć przycisk NASTĘPNY.

 

Widok strony wyboru adresu wysyłki

 

Krok 2 - Wybór przewoźnika.

 

Tutaj wybierają Państwo rodzaj dostawy towaru do Państwa. W tej chwili jedynym sposobem dostarczenia Państwu towaru jest przesyłka kurierska (firma GLS). W przyszłości planujemy dodanie innych form dostawy.

 

Widok strony wyboru przewoźnika

 

Krok 3 - Sposób płatności.

 

Na tym etapie wybierają Państwo sposób płatności za towar. Na dzień dzisiejszy w naszym sklepie internetowym można płacić:

 

  • Przelewem bankowym na nasze konto.
  • Za pośrednictwem systemu płatniczego Transferuj.pl. Po wybraniu metody płatności prosimy kliknąć przycisk "NASTĘPNY".

 

Widok strony wyboru sposobu płatności.

 

Krok 4 - Sprawdzenie i potwierdzenie zamówienia.

 

  1. Tutaj po raz ostatni sprawdzają i zatwierdzają Państwo swoje zamówienie. Jeżeli w ostatniej chwili zechcą Państwo zmienić coś w swoim zamówieniu , proszę wrócić do odpowiedniego kroku wstecz (odnośniki : METODA PŁATNOŚCI, METODY WYSYŁKI, ADRES WYSYŁKI, znajdujące się nad tabelką ZAMÓWIENIE).
  2. Jeżeli wszystko się zgadza, proszę zapoznać się i zaakceptować regulamin sklepu, ewentualnie wpisać dodatkowe informacje lub pytania w okienko wiadomości, a na koniec kliknąć przycisk "POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE".

 

Widok strony potwierdzenia zamówienia

 

 

 

Po potwierdzeniu zamówienia pojawi się komunikat o jego przyjęciu. Jednocześnie system wysyła do Państwa mail z potwierdzeniem zamówienia.

 

Komunikat o przyjęciu zamówienia

 

Do góry

 

Statusy zamówienia.

 

  1. Po wysłaniu Państwa zamówienie otrzymuje status: "Oczekujące".
  2. Po potwierdzeniu dostępności zamówionych produktów, zamówienie zmienia status na "Potwierdzone"
  3. W chwili zaksięgowania Państwa wpłaty na naszym koncie, zamówienie zmienia status na "Zapłacone".
  4. Kiedy towar zostanie wysłany do Państwa, status zamówienia zmieni się na "Wysłane".
  5. W przypadku braku zapłaty w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie zmienia status na "ANULOWANE"
  6. W przypadku zwrotu towaru lub reklamacji, zamówienie zmienia status na "ZWROT"

 

 

 

O każdej zmianie statusu zamówienia, zostaną Państwo powiadomieni osobną wiadomością.

 

Oczywiście w każdej chwili mogą Państwo wysłać do nas zapytanie dotyczące Państwa zamówienia lub skontaktować się telefonicznie z handlowcem pod nr telefonu 58 341 84 50 lub 662 145 990 od poniedziałku do piątku w godzinach 10.oo - 18.oo. Na każde Państwa pytanie odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego.

 

Do góry

 

Zwrot zakupionego towaru.

 

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie MIDEN bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony.
  2. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą na adres: MH-MATTON Mateusz Hałabuda ul. Grunwaldzka 355, 80-309 Gdańsk.
  3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.
  4. Zwrot uiszczonej przez Klienta ceny towaru następuje w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
  5. Koszt nadania paczki do Klienta, poniesiony przez firmę Miden, nie podlega zwrotowi. Klient paczkę ze zwracanym towarem zobowiązany jest wysłać na koszt własny.
  6. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 58 341 84 50 lub 662 145 990, od poniedziałku do piątku w godzinach 11.oo - 19.oo

 

Do góry

 

Procedura reklamacyjna.

 

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres:MH-MATTON Mateusz Hałabuda ul. Grunwaldzka 355, 80-309 Gdańsk
  2. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  3. Zwrot kosztów wysyłki reklamowanego towaru, poniesiony przez Klienta, następuje tylko w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  4. Firma Miden pokrywa koszt wysyłki wyłącznie paczki zwykłej (koszt dopłaty do wysyłki ekspresowej nie będzie zwracany).
  5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji.
  6. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. O rezultacie złożonej reklamacji Klient zostaje powiadomiony w formie pisemnej.
  7. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep MIDEN zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
  8. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 58 341 84 50 lub 662 145 990, od poniedziałku do piątku w godzinach 11.oo - 19.oo

 

Do góry

 

Przetwarzanie danych osobowych.

 

  1. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne. Dokonując zakupu lub rejestracji sklepie MIDEN, Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez sklep MIDEN danych osobowych Klienta w celu realizacji złożonego zamówienia.
  2. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym MIDEN, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz z wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi.
  3. Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane żadnym podmiotom ani osobom trzecim.
  4. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

 

Numer konta do przelewu:

 

MH-MATTON Mateusz Hałabuda
ul. Trzy Dęby 46
83-050 Kolbudy

mBank
14 1140 2004 0000 3002 7429 8069

 

O NAS

Działamy na rynku tapet od 1991 roku. Dziś jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą rodzinną, która z uwagą wsłuchuje się w potrzeby naszych klientów oraz śledzi zmieniające się trendy na rynku.

W przypadku pytań odnośnie współpracy zapraszamy do kontaktu z nami: geroo@op.pl.

KONTAKT

(+48) 662 145 990 - Obsługa klienta
e-mail: e-sklep@miden.com.pl

Adres do zwrotów:
 
MH-MATTON Magazyn Główny
Trakt Świętego Wojciecha 29 KL. B
80-044 GDAŃSK
tel. 600064607

Numer konta:

Miden-Art Janusz Hałabuda
ul. Grunwaldzka 355,
80-309 Gdańsk
Alior Bank
38 2490 0005 0000 4500 4576 6525

CZAS DOSTAWY

Tapety znajdujące się na naszym stanie magazynowym wysyłamy w dni robocze, w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania wpłaty. Jeżeli w momencie zakupu, któregoś ze wzorów tymczasowo zabraknie zostaną Państwo o tym niezwłocznie poinformowani. Czas oczekiwania na pozostałe wzory wynosi 5-10 dni roboczych.

SKLEPY STACJONARNE

80-309 Gdańsk
ul. Grunwaldzka 355
tel. (58) 341 84 50
media2@miden.com.pl

88-100 Inowrocław
ul. Wodna 15
tel. (58) 523 551 944
inowroclaw@miden.com.pl