Witamy w dziale pomocy! Zapraszamy do zapoznania się z krótkim przewodnikiem po zakupach w naszym sklepie. W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt, odpowiemy na wszystkie zadane przez Państwa pytania.
Jak Kupować? - Przewodnik po zakupach w internetowym sklepie MIDEN.
- Katalog kolekcji
- Karta produktu
- Koszyk
- Jak przebiega realizacja zamówienia ?
- Jak zmienia się status zamówienia?
- Kiedy i jak mogę zwrócić zakupiony towar ?
- Jak wygląda procedura reklamacyjna ?
- Przetwarzanie danych osobowych.
- Numer konta do przelewu.
W dziale KOLEKCJE znajdują się wzory tapet będące w bieżącej sprzedaży, w dziale PROMOCJE znajdą Państwo końcówki serii oraz wzory w obniżonych cenach.
Na karcie katalogowej znajdują się wszystkie wzory z danej kolekcji posortowane wg. numerów .
- Jeżeli są Państwo zdecydowani na zakup konkretnego wzoru, mogą Państwo dodać go do koszyka już tutaj, bez wchodzenia na kartę produktu.
- Jeżeli chcą Państwo poznać bliższe informacje na temat danej tapety, wystarczy kliknąć na jej zdjęcie lub numer.
Karta produktu zawiera:
- Zdjęcie wzoru ( po najechaniu myszką na miniaturę, pojawia się okno ZOOM),
- Opis produktu wraz z symbolami tapet (po najechaniu myszką na symbol, pojawia się jego objaśnienie),
- Recenzje,
- Kleje i narzędzia dobrane do danej tapety,
- Ramkę DODAJ DO KOSZYKA.
- Przycisk ZAPYTAJ O PRODUKT, z którego można skorzystać, jeżeli chcą Państwo zadać dodatkowe pytanie na temat oglądanego wzoru .
Po dodaniu towaru do koszyka, pojawi się okienko potwierdzające dodanie towaru.
- Jeżeli będą Państwo chcieli kontynuować zakupy, proszę kliknąć przycisk "KONTYNUUJ ZAKUPY",
- Jeżeli zechcą Państwo zakończyć zakupy, proszę kliknąć przycisk "REALIZUJ ZAMÓWIENIE".
- Zawartość koszyka jest zawsze widoczna po lewej stronie ekranu. W każdej chwili można wejść w jego zawartość, usunąć lub zmienić ilość zamawianych towarów oraz przejść do realizacji zamówienia.
Wcześniej zalogowani klienci, po wciśnięciu przycisku "REALIZUJ ZAMÓWIENIE", zostaną przeniesieni bezpośrednio na stronę finalizacji transakcji.
- Jeżeli nie byli Państwo wcześniej zalogowani, zostaną Państwo o to poproszeni w tym momencie.
- Nowi klienci muszą wybrać opcję "NOWY KLIENT? PROSIMY WPROWADZIĆ DANE DO SWOJEGO RACHUNKU". Po zakończeniu rejestracji zostaną Państwo automatycznie przeniesieni na stronę finalizacji transakcji.
Finalizacja zamówienia odbywa się w czterech krokach:
Krok 1 Adres wysyłki
W tym miejscu proszę dokładnie sprawdzić i ewentualnie poprawić wprowadzone dane adresowe (odnośnik "AKTUALIZUJ ADRES") .
- Jeżeli towar ma być wysłany na ten adres, prosimy kliknąć przycisk NASTĘPNY.
- Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż ten podany do faktury, proszę kliknąć odnośnik DODAJ ADRES WYSYŁKI, wprowadzić nowy adres i zatwierdzić, a następnie wybrać odpowiedni adres wysyłki i kliknąć przycisk NASTĘPNY.
Krok 2 - Wybór przewoźnika.
Tutaj wybierają Państwo rodzaj dostawy towaru do Państwa. W tej chwili jedynym sposobem dostarczenia Państwu towaru jest przesyłka kurierska (firma GLS). W przyszłości planujemy dodanie innych form dostawy.
Krok 3 - Sposób płatności.
Na tym etapie wybierają Państwo sposób płatności za towar. Na dzień dzisiejszy w naszym sklepie internetowym można płacić:
- Przelewem bankowym na nasze konto.
- Za pośrednictwem systemu płatniczego Transferuj.pl. Po wybraniu metody płatności prosimy kliknąć przycisk "NASTĘPNY".
Krok 4 - Sprawdzenie i potwierdzenie zamówienia.
- Tutaj po raz ostatni sprawdzają i zatwierdzają Państwo swoje zamówienie. Jeżeli w ostatniej chwili zechcą Państwo zmienić coś w swoim zamówieniu , proszę wrócić do odpowiedniego kroku wstecz (odnośniki : METODA PŁATNOŚCI, METODY WYSYŁKI, ADRES WYSYŁKI, znajdujące się nad tabelką ZAMÓWIENIE).
- Jeżeli wszystko się zgadza, proszę zapoznać się i zaakceptować regulamin sklepu, ewentualnie wpisać dodatkowe informacje lub pytania w okienko wiadomości, a na koniec kliknąć przycisk "POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE".
Po potwierdzeniu zamówienia pojawi się komunikat o jego przyjęciu. Jednocześnie system wysyła do Państwa mail z potwierdzeniem zamówienia.
- Po wysłaniu Państwa zamówienie otrzymuje status: "Oczekujące".
- Po potwierdzeniu dostępności zamówionych produktów, zamówienie zmienia status na "Potwierdzone"
- W chwili zaksięgowania Państwa wpłaty na naszym koncie, zamówienie zmienia status na "Zapłacone".
- Kiedy towar zostanie wysłany do Państwa, status zamówienia zmieni się na "Wysłane".
- W przypadku braku zapłaty w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie zmienia status na "ANULOWANE"
- W przypadku zwrotu towaru lub reklamacji, zamówienie zmienia status na "ZWROT"
O każdej zmianie statusu zamówienia, zostaną Państwo powiadomieni osobną wiadomością.
Oczywiście w każdej chwili mogą Państwo wysłać do nas zapytanie dotyczące Państwa zamówienia lub skontaktować się telefonicznie z handlowcem pod nr telefonu 58 341 84 50 lub 662 145 990 od poniedziałku do piątku w godzinach 10.oo - 18.oo. Na każde Państwa pytanie odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie MIDEN bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony.
- Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą na adres: MH-MATTON Mateusz Hałabuda ul. Grunwaldzka 355, 80-309 Gdańsk.
- Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.
- Zwrot uiszczonej przez Klienta ceny towaru następuje w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
- Koszt nadania paczki do Klienta, poniesiony przez firmę Miden, nie podlega zwrotowi. Klient paczkę ze zwracanym towarem zobowiązany jest wysłać na koszt własny.
- W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 58 341 84 50 lub 662 145 990, od poniedziałku do piątku w godzinach 11.oo - 19.oo
- Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres:MH-MATTON Mateusz Hałabuda ul. Grunwaldzka 355, 80-309 Gdańsk
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Zwrot kosztów wysyłki reklamowanego towaru, poniesiony przez Klienta, następuje tylko w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
- Firma Miden pokrywa koszt wysyłki wyłącznie paczki zwykłej (koszt dopłaty do wysyłki ekspresowej nie będzie zwracany).
- Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. O rezultacie złożonej reklamacji Klient zostaje powiadomiony w formie pisemnej.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep MIDEN zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
- W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 58 341 84 50 lub 662 145 990, od poniedziałku do piątku w godzinach 11.oo - 19.oo
Przetwarzanie danych osobowych.
- Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne. Dokonując zakupu lub rejestracji sklepie MIDEN, Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez sklep MIDEN danych osobowych Klienta w celu realizacji złożonego zamówienia.
- Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym MIDEN, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz z wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi.
- Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane żadnym podmiotom ani osobom trzecim.
- Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.
MH-MATTON Mateusz Hałabuda
ul. Trzy Dęby 46
83-050 Kolbudy
mBank
14 1140 2004 0000 3002 7429 8069